Midsommar

Hej där
Jag känner att jag varit otroligt jätte mega as inaktiv och inte lagt in ett inlägg på 25 tusen år. Typ.
Aja idag är det iallafall midsommar. Och solen tittar inte fram, snacka om dålig dag.
Men men sånt är livet. Det är väl så midsommar oftast brukar vara? Dåligt väder.
Ni får ha en kanon midsommar allihopa!

Sara har man inte träffat på jätte länge..
Vet inte vad som hänt faktiskt, inte hört av henne på msn eller någonting.
Dags att börja oroa mig kanske?
vi som sa att vi skulle vara med varandra as mycket i sommar :o
Dock har sommaren nästan precis börjat i och för sig.

Är det bara jag som har ångest över att sommaren snart ska ta slut, och det kommer bara vara massa gråa och trista dagar? :o
Aja, jag får hoppas på det bästa och ta vara på varenda sekund solen är framme!

Ha en kanon dag allihopa! :)
Nu ska jag gå till min kära Lillemor aka Lillis, Lille, Lh,  Lil H och ja ;)
Puss! // A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0