-

Hej bloggen!
Herregud vad jag har varit på att uppdatera, bara Sara som varit flink i fingrarna och orkat (tack Sara, u're the man ;)
Aja veckan har varit ganska lugn, ''operation'' på tisdag morgon, stygnen åker om nån vecka :)
Dans på onsdagen, jag och Sara besämde oss för att inte vara med på uppvisningen pga. våran så extremt töntiga dans.
Men vadå, vi vill ju inte skämma ut oss ;) (vilket vi säkerligen redan har gjort..)
Skor har man ju också köpt, eller mamma iofs (h)
bruna gladiatorsandaler som jag lär använda flitigt i sommar, tänkte köpa svarta med men de var slut :(
HAHA Sara vet du vad jag kom på? Jo, det är bara lilla du som läser mitt inlägg nu, ingen annan så det är ändå lite smått onödigt att jag ens skriver det. Haha
Aja, snart så länkar vi väl bloggen på bdb eller nåt? :D

Puss babes! // A


Kommentarer
Postat av: you know ;D

haha ja snart ! :P

2009-05-14 @ 21:36:31
Postat av: claudia ffs

MEN HALLÅÅÅ?

jag läser faktiskt också eran blogg ;m

visst är jag underbar?

<3

2009-06-23 @ 21:14:16
URL: http://claudianelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0