Sista april


Hejhallå! Just nu så sitter jag i solen och solar trots att det blåser lite ibland, men det får duga! :)
Igår hade jag en jätte trevlig kväll med tjejerna, grillning, sång & massa annat. En kväll värd att minnas helt enkelt.
Får ju inte glömma att säga att Isa rappar som en gud, haha talang där må jag säga (h)
Inspelat på mobilen? Åhjo, skicka in till ett skivbolag nästa! Haha :D

Tack för en underbar kväll,
Sally, Emma, Sandra, Sandra, Isa, Ammi, Felicia,  Fanny, Linnea, Emelie, Julia & Evelina!
Ni är toppenbra! <3

Idag så blir det nog Sara, tror jag  :) Om hon inte har andra planer, vilket jag inte hoppas för att jag saknar ju den lilla
korven! :(
Aja, nu finns det inte så mycket mer att skriva, så jag önskar att ni hade en kanon sista april, och får en fortsatt trevlig helg! :D
Puss!

// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0